ESOK adalah peluang untuk menjadi yang lebih baik

Wednesday, 9 December 2015

DI SEBALIK DOA UNTUK IBUBAPA

Assalamualaikum w.b.t,

Saya nak share sedikit pengisian Motivasi Pagi Ikim.fm berkenaan doa untuk ibubapa.

Doa ni biasa kita baca selepas solat. bunyinya begini :

Carian google
Ok, cuba kita baca maksudnya.kenapa dalam doa tu dinyatakan ... "kasihani ibubapaku sebagaimana mereka mengasihani aku sewaktu kecil"...

Kita dah besar pun ibubapa sayang kita jugakkan... Kenapa agaknya ye?

Inilah jawapannya. Semasa kita kecil luar biasa kasih sayang ibubapa kat kita...betul tak?Cuba kita imbau kembali anak-anak kita ketika kecil. Kalau anak kecil kita tak berak risaukan kita???? kalau dah besar berak, mcmn??? he...

Jadi, mari kita doakan untuk mak ayah kita... Yang banyak berkorban untuk kita. Sayangi anak-anak kita, supaya mereka sayang juga kat kita...

Ok, jumpa lagi...





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

ANDA TETAMU KE-

HANIMHILMI.COM

HANIMHILMI.COM

NOTA

HanimHilmi.com adalah platform untuk berkongsi tentang bisnes, perkongsian pengalaman dan catatan peribadi saya sekeluarga. Moga coretan yang dinukilkan memberi manfaat & kebaikan kepada semua di luar sana.

LITUPI BY HANIM CREATION

Melengkapi Keperluan SOLAT & HIJAB Sekeluarga

HUBUNGI KAMI

HANIM CREATION
Tel : 013-2817292
Fanpage : Litupi by Hanim Creation
Blog : www.hanimhilmi.com
Web online : www.litupi.com
Emel : litupibyhc@gmail.com

SUKA??? JOM LIKE

TETAMU

Copyright © HanimHilmi.com | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com | Prepared by Afham Rusli Technologies