ESOK adalah peluang untuk menjadi yang lebih baik

Wednesday, 9 December 2015

DI SEBALIK DOA UNTUK IBUBAPA

Assalamualaikum w.b.t,

Saya nak share sedikit pengisian Motivasi Pagi Ikim.fm berkenaan doa untuk ibubapa.

Doa ni biasa kita baca selepas solat. bunyinya begini :

Carian google
Ok, cuba kita baca maksudnya.kenapa dalam doa tu dinyatakan ... "kasihani ibubapaku sebagaimana mereka mengasihani aku sewaktu kecil"...

Kita dah besar pun ibubapa sayang kita jugakkan... Kenapa agaknya ye?

Inilah jawapannya. Semasa kita kecil luar biasa kasih sayang ibubapa kat kita...betul tak?Cuba kita imbau kembali anak-anak kita ketika kecil. Kalau anak kecil kita tak berak risaukan kita???? kalau dah besar berak, mcmn??? he...

Jadi, mari kita doakan untuk mak ayah kita... Yang banyak berkorban untuk kita. Sayangi anak-anak kita, supaya mereka sayang juga kat kita...

Ok, jumpa lagi...





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

ANDA TETAMU KE-

TETAMU

HANIMHILMI.COM

HANIMHILMI.COM

NOTA

HanimHilmi.com adalah platform untuk perkongsian bisnes kecil Ummi dan pengalaman/catatan peribadi Ummi sekeluarga. Moga coretan yang dinukilkan memberi manfaat & kebaikan kepada semua di luar sana.

HUBUNGI KAMI

Tel : 013-2817292
Blog : www.hanimhilmi.com

LITUPI BY HANIM CREATION:

1. TELEKUNG ASIYAH

2. TELEKUNG LIYANA

3. TELEKUNG RAUDHAH

CHOMELL BY HANIM CREATION

EJEN UNTUK PRODUK :

1. RADIO MINI QURAN

2. 7 HARI INGAT MAKNA DALAM SOLAT

3. MUDAHNYA INGAT MAKNA AD-DHUHA HINGGA AN-NAS

Copyright © HanimHilmi.com | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com | Prepared by Afham Rusli Technologies