ESOK adalah peluang untuk menjadi yang lebih baik

Monday, 12 March 2018

SEHARI ALLAH PINJAMKAN OREN

12 Mac 2018

Sehari Allah pinjamkan OREN.

Semalam anak-anak jumpa anak kucing. Kaki kucing ni sakit. Tak boleh jalan.

Pagi tadi nampak aktif. Makan & minum pun habis. Siap Ummi & Husna mandikan sebab penuh tahi di kaki. Rasa lega di hati. Ada kawanlah Niow nanti. Kucing hitam yang anak-anak jumpa Raya Cina hari tu.

Namun tengahari nampak dah letih. Bagi makan pun tak nak. Sampai le ke petang tadi macam tu.En. Suami cuba bagi minum susu. Tengok-tengok dah tak bergerak.

Allah, sedih pula rasa hati ini. Walaupun hanya SEEKOR KUCING.




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

ANDA TETAMU KE-

TETAMU

HANIMHILMI.COM

HANIMHILMI.COM

NOTA

HanimHilmi.com adalah platform untuk perkongsian bisnes kecil Ummi dan pengalaman/catatan peribadi Ummi sekeluarga. Moga coretan yang dinukilkan memberi manfaat & kebaikan kepada semua di luar sana.

HUBUNGI KAMI

Tel : 013-2817292
Blog : www.hanimhilmi.com

LITUPI BY HANIM CREATION:

1. TELEKUNG ASIYAH

2. TELEKUNG LIYANA

3. TELEKUNG RAUDHAH

CHOMELL BY HANIM CREATION

EJEN UNTUK PRODUK :

1. RADIO MINI QURAN

2. 7 HARI INGAT MAKNA DALAM SOLAT

3. MUDAHNYA INGAT MAKNA AD-DHUHA HINGGA AN-NAS

Copyright © HanimHilmi.com | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com | Prepared by Afham Rusli Technologies