ESOK adalah peluang untuk menjadi yang lebih baik

HanimHilmi.com

Koleksi coretan kami yang bergelar INSAN

LITUPI by Hanim Creation

LITUPI Sempurna Demi Ilahi

CHOMELL by Hanim Creation

Sewing with HEART

BILIK JAHIT UMMI

Dari IMPIAN menjadi REALITI

AIMAN Diabetes Type 1

Ujian Yang Hadir Seribu Nikmat

Friday, 13 July 2018

ALAHAI KELABU

13 Julai 2018

Mula-mula buat tak tahu je dia. Mesin start je terus mendagu kat mesin. Kaki tu dah gatal je nak pegang jarum. Nak test pegang le..

Salam Jumaat & penutup Aidilfitri tahun ini.

Mohon ampun & maaf di akhir Syawal ini. Moga Allah beri kesempatan untuk kita bertemu lagi di tahun hadapan...

| 29 Syawal 1439H |






Read More

Tuesday, 10 July 2018

HADIAH UNTUK NIOW & KELABU

10 Julai 2018

Hadiah untuk Niow & Kelabu. Abang-abang hadiahkan guna duit raya.

"Nanti Niow & Kelabu x cakar-cakar sofa dah Ummi"..

Bertuah badan...

Selamat petang semua..

| 26 Syawal 1439H |






Read More

Sunday, 8 July 2018

MENCEDOK ILMU DI SINI

8 Julai 2018

Alhamdulillah..

23 & 24 Syawal yang penuh dengan undangan & ziarah raya. Terima kasih atas undangan & terima ziarah raya Ummi sekeluarga.

Paling indah, Allah izin untuk datang ke sini hari ini. Mencedok ilmu dari kitab 50 Wasiat Rasulullah S.A.W Untuk Wanita. Setiap ayat diulas dan diperinci oleh Ustazah Zai dalam wasiat ke-10.

Makin diulas, diperinci... Allah, jauh lagi aku dengan syurgaMu. 

Wahai wanita, usah berputus harap denganNYA dalam melayari bahtera ini. Usah berputus asa dalam berbuat baik terhadap suami & anak-anak kerana...

Ya Allah, seandainya baik itu tidak dapat ketika hidupku, berilah baik itu setelah matiku...

Wallahua'lam..





Read More

Saturday, 7 July 2018

TELEKUNG HAJI

7 Julai 2018

Ummi, lama lagi ke Husna nak pergi haji?
Ummi temankan Husna kan?

Excited pakai telekung baru untuk Program Haji Cilik Ogos nanti. In shaa Allah, ada rezeki nanti kita pergi satu family ke Tanah Suci ye. 

3 pasang telekung cotton + free gift handsock putih selamat dipos semalam. Untuk dibawa menunaikan HAJI. Semoga si pemakai dikurniakan haji yang mabrur.






Read More

Friday, 6 July 2018

17 TAHUN SUDAH USIAMU

6 Julai 2018

6.7.18 genap sudah 17 tahun usiamu...

Teringat Ummi. Masa mula-mula 'dilahirkan' tu berada di USM Kampus Kejuruteraan. Boleh dikatakan 24 jam pasang Ikim.fm. Kini masih setia dengannya.

IKIM.FM ~ Radio Mendidik Jiwa

Tahniah warga Ikim.fm. Semoga menjadi PILIHAN UTAMA kita semua..




Read More

TURN ABANG-ABANG BERAYA

6 Julai 2018

Hari ni turn abang-abang pulak beraya.

Salam Sayyidul Ayyam semua




Read More

Thursday, 5 July 2018

TERMENUNG JAUH NAMPAK

5 Julai 2018

Hai, termenung jauh nampak???

Ishhh, kacau jelah awak ni Kelabu.. Niow tengah menikmati keindahan alam tu...

Alhamdulillah... Cerah cuaca hari ni..

Selamat petang semua..




Read More

Wednesday, 4 July 2018

MAJLIS RAYA TADIKA HUSNA

4 Julai 2018

Hari ni pakai baju raya ke sekolah.

Menerap tembikai le malam tadi untuk portluck pagi ni. Biasa Ummi memang bawakan buah-buahan untuk apa-apa majlis di sekolah anak. Biasanya anggurlah Ummi bawa. Tapi takde pulak cari semalam. 

Ok, Eid Mubarak anak-anak Ad-Deen.








Read More

Sunday, 1 July 2018

SARAPAN DURIAN

1 Julai 2018

Pagi-pagi dah sarapan DURIAN.

Rezeki balik kampung, durian dah mula gugur. Anak-anak pun sibuk nak kopek durian sendiri.

Alhamdulillah...






Read More
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

ANDA TETAMU KE-

TETAMU

HANIMHILMI.COM

HANIMHILMI.COM

NOTA

HanimHilmi.com adalah platform untuk perkongsian bisnes kecil Ummi dan pengalaman/catatan peribadi Ummi sekeluarga. Moga coretan yang dinukilkan memberi manfaat & kebaikan kepada semua di luar sana.

HUBUNGI KAMI

Tel : 013-2817292
Blog : www.hanimhilmi.com

LITUPI BY HANIM CREATION:

1. TELEKUNG ASIYAH

2. TELEKUNG LIYANA

3. TELEKUNG RAUDHAH

CHOMELL BY HANIM CREATION

EJEN UNTUK PRODUK :

1. RADIO MINI QURAN

2. 7 HARI INGAT MAKNA DALAM SOLAT

3. MUDAHNYA INGAT MAKNA AD-DHUHA HINGGA AN-NAS

Copyright © HanimHilmi.com | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com | Prepared by Afham Rusli Technologies